Küçüğüm

Yayınlandı: 21 Mayıs 2011 aylakmaymun tarafından YAZMADILAR içinde

Yirmi yaşıma geldiğimde nasıl bir kız olacağımı hayal ederdim hep. Saçlarımı merak ederdim en çok. Annemin her zaman kısacık kestirdiği saçlarımı belime kadar uzatabilir miydim acaba? O zamanlar bilmiyordum tabi her üzüntümde makastan medet umacağımı.. Beni sevecek olan adamı da merak ederdim.  Sadece tek bir adam düşlerdim, habersizdim diğerlerinden. Korkardım babama benzemesinden.  Sevdiğini gösteremeyen adamdan korkardım. Babamın gideceğini hiç hesaba katmadım, gidip yıllarca beni görmemeyi tercih edeceğini de aklıma getirmedim. İlk terkedilişimi bana babam öğretti. Seni görmek istemiyorum diyen ilk erkekti babam, bencildi. Anlamak için hiç zorlamadım kendimi, nefret etmek en kolayı oldu. Daha çok küçüktüm oysa. Gitmelerin bir anlamı olmalıydı, ben yükleyemedim.

Keşke senin gibi kolaya kaçabilsem çocuk, sorgusuz sualsiz kabullenebilsem. Çok şey değişti belki, ama gözlerimiz aynı. Şimdi ben biraz daha hüzünlü bakıyorum sadece, yorgun gözüküyorum. Senin tahmininden de daha büyüğüm şimdi, kocaman oldum ben.  Gitmeleri yeni baştan öğrendim, ama senin kadar güçlü olamadım ben. Bu büyümüş halimle seni özledim. Ama senin en güçlü yanlarını kaybettim ben.

Bir Cevap Yazın

